Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Idd, dit is duidelijk jou favoriete plaats ....vanaf deze plaats heb ik al veel foto's van jou mogen bekijken...deze heeft mooie kleuren en een lekker avondsfeertje ....eigenlijk wel gek dat we elkaar daar nog niet tegen gekomen zijn
Op bezoek bij het verdwijnen. Als de avond valt en het land zich klaar maakt om onder de
wol te gaan, wordt alles nog heel even heel schoon... als een moeder die haar kind teder
een nachtzoentje geeft.
Mooi vastgelegd.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Fantastische lens zonder twijfel.
Maar de bewerking doet ook veel.
OK, maar een opname die slecht is door een mindere kwaliteit lens, krijg je met bewerken ook niet mooi/goed.
goeie spullen is het halve werk hoor.
grt,bouk.
Bekend plaatje en plekje voor me, en een mooie foto , Ik was namelijk aanwezig bij "the making of" deze foto. Ik probeerde dezelfde zonsondergang vast te leggen ietsje verderop, maar mijn resultaat verbleekt bij het zien van deze foto .
Leuk om je ontmoet te hebben Spikke en bedankt voor de fijne babbel .
Tot de volgende shoot zou ik zeggen.
Grtjs,
Edje C.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment