Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
tja.....vind het geheel toch wat te blauw hoor.
vind het ook jammer, dat de palen aan het einde tegen het kader aanlopen, had daar liever nog wat water/ruimte gezien.
er van uitgaande dat dit een bewerkte versie is, ben ik toch wel nieuwsgierig naar het origineel.
grt,bouk.
Ik vind het blauwe wel mooi eigenlijk, het versterkt de sfeer. De kleur van de palen is gewoon goed. De palen lijden je gemakkelijk door de foto, hoewel ik wel het eindpunt mis. Qua compositie vind ik hem dus wel sterk, op dat laatste na dan
Ik vind het zeer mooi..Ik heb ook soms de neiging om hieraan te willen beginnen maar ik durf niet om dat ik steeds het beeld zo realistisch mogelijk wil laten over komen..Maar je hebt iemand zijn persoonlijke stijl en dat is zeker de jouwe.
Weer een sterke plaat met een mooie diepte lijn door de palen.Dus een perfecte compo en mooie sfeer.
Prima.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment