Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Pascal,
Vind dit een sfeervol plaatje, mooie reflectie van het vliegverkeer, goede comp en standpunt....maar je voelt mij al komen hé!!
De zon hier is voor mij wat te fel en vraagt te veel aandacht en li op het water zie ik enorm veel ruis....kan dat?
En wat de koude betreft....je moet er iets voor over hebben
Mijn mening hé!!
Gr Pascale
Mooie sfeervolle plaat. Rond de zon lijkt het wat uitgebeten, ik zou proberen om daar wat meer detail in te krijgen. Persoonlijk zou ik nog een stukje van de onderkant afsnijden, om de compositie wat mooier uit te laten komen.
Pascal,
Vind dit een sfeervol plaatje, mooie reflectie van het vliegverkeer, goede comp en standpunt....maar je voelt mij al komen hé!!
De zon hier is voor mij wat te fel en vraagt te veel aandacht en li op het water zie ik enorm veel ruis....kan dat?
En wat de koude betreft....je moet er iets voor over hebben
Mijn mening hé!!
Gr Pascale
Dat is door de structuur door te drukken met de Nc software..Als je in zoomed dan kan je zien dat het geen ruis is maar deeltjes op het water.
De zon was gewoon te helder deze morgen omdat ik er net ets te laat was zodat ze nog achter de bomen zou zitten.Ik had liever wat hoge mis gehad maar dat was dus niet het geval.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment