Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waar heb ik die nog gezien...
Hiervoor heb je een fikse wandeling afgelegd Hilde, maar het loont de moeite !
Een foto die zo de winkel in mag (of aan de muur). Belichting mooi in balans, en de toren staat waar hij moet staan (voor mij): in het oog springend...
Cheerz
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Door de zw omzetting en de mooie lucht is het een lekker dramatisch beeld geworden. Het panorama formaat leent zich er ook goed voor, deze benadrukt mooi de wijdsheid van het landschap. Vind het zwart-wit van de grond en het gras erg mooi, lekker veel contrast en tekening. De lucht vind ik echter toch wat minder goed uitgevoerd, deze had van mij nog wel wat meer contrast mogen hebben. Er lijkt ook wat ruis in te zitten.
Van mij had je wel de gehele foto in zwart-wit mogen houden, ik vind het alleen de vuurtoren in kleur houden niet heel veel toevoegen. De vuurtoren springt er toch wel uit, aangezien je een hele kale horizon hebt met alleen de toren die eruit springt. Daarbij komt de vuurtoren zoals die nu is een beetje "ingeplakt" op mij over.
De plaatsing vind ik ook niet zo lekker, ik zou het torentje nog iets meer uit het midden halen.
Comment