Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
..moeten die koeien s'morgens gedacht hebben.. Eentje die zelf nog niet goed wakker is en dan met zo een rare houding..Nog eentje van in de vroege morgen ergens achterkant Zonhoven..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Maar ik zou van de onderkant nog een tikkeltje van dat donkerbruine dominante gedeelte weghalen, dat detail daarin leidt mij wat af van het totaalbeeld en het wordt dan naar mijn gevoel iets evenwichtiger
ik kan de heerlijke ochtendkoelte bijna voelen en wat een zacht kleurenpalletje op dat uur van de dag (straf hé...ik zit hier weer te zweten boven de 30° en begin te snakken naar zo'n beetje koelte en ochtenddauw als ik zulke plaatjes zie passeren)
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Maar ik zou van de onderkant nog een tikkeltje van dat donkerbruine dominante gedeelte weghalen, dat detail daarin leidt mij wat af van het totaalbeeld en het wordt dan naar mijn gevoel iets evenwichtiger
frans
Hierin treed ik Frans bij. Tot net onder de rechter paal. Prachtig beeld !
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Ik vind het afsnijden juist niets afdoen aan deze plaat..Als je de lijn van de palen doortrekt dan zie je het slijk doorgaan op de zelfde lijn anders word het weer een te croppe versie..Maar bedankt voor de tip..zal hem eens posten straks.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment