Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
THX!! wat mij meteen opviel, toen ik daar bezig was, was het ontbreken van de welbekende ´condensstrepen´ van de vliegtuigen..
het oranje was ook meer zichtbaar dan anders... ik weet niet of het kwam door die vulkaanuitbarsting op ijsland, en of er toen al stof in de atmosfeer zat, maar het was wel heerlijk rustig, die avond..
zelfs in de nachtdienst viel eea enorm op.. normaliter komen zo rond half 5 de 1e vliegtuigen, met bestemming oostende hier overgevlogen, meestal al met de landingslichten aan, maar nu bleef het erg stil...
Mooie, rustige plaat. De paaltjes leiden je mooi de foto in. Persoonlijk zou ik aan de bovenkant iets meer ruimte houden, het maantje staat nu wel vrij krap op de rand. Misschien zou ik nog het onderste randje land eraf halen.
Comment