Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aan de waterkant
Collapse
X
-
-
Re: Aan de waterkant
mooi en juiste moment geschoten.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Nog zo'n schoontje
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIn nevelen gehulde schoonheid met een droevig gelaat; zoals alle ontwaken eigenlijk een
beetje is.
M'n schoonheid daarentegen is wel degelijk (zeer goed) verhuld
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtNog zo'n schoontje
Ik ben nooit droevig als ik ontwaak
greetz
Cheeta
Bedankt voor jullie commentaren.
Groet.
Gils
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtwat een mooie woorden hierboven allemaal!
deze is weer prachtig...zo teder...
en : jullie kunnen misschien samenwerken : foto's van jou en tekst van doudeke...is dat geen goed idee?
groetjes
hilde
Zou tof zijn zeg. Voor mij een hele opluchting en wat werk minder en bovendien altijd leuk om beeldend voor de dag te komen, ook met woorden...
Groeten.
Gils
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichten : jullie kunnen misschien samenwerken : foto's van jou en tekst van doudeke...is dat geen goed idee?
gevleid te voelen, maar ik wel.) Ik heb altijd een rugzak vol woordjes bij me. Die kieper
ik dan ondersteboven en puzzel mijn eigen waarheidje bij elkaar.
Is een foto mooi of waardevol genoeg dan verzin ik mijn eigen titel. Deze heet voor mij
dus "ontwaken". Dat telkens ietwat droevig is. En daarom o zo mooi is. Waarom hebben
mensen altijd een probleem met een beetje droefheid? Terwijl dit toch, als niets anders,
teder is als kinderhandjes na een regenbui?
Comment
-
mooi, zacht, teder, sfeervol prentje
We zijn gewoon van altijd de lof te zingen (of net niet) over de foto maar 't mag inderdaad ook wel eens gezegd worden dat Doudeke het altijd zó bloemrijk kan verwoorden dat het een waar genoegen is zijn bijhorende reacties te mogen lezen"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtwat een mooie woorden hierboven allemaal!
deze is weer prachtig...zo teder...
en : jullie kunnen misschien samenwerken : foto's van jou en tekst van doudeke...is dat geen goed idee?
groetjes
hilde
sta ook altijd versteld van de commentaar/omschrjving van doudeke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtDat is een heel mooi compliment, Hilde. Dank u wel. (Onze Gils hoeft zich helemaal niet
gevleid te voelen, maar ik wel.) Ik heb altijd een rugzak vol woordjes bij me. Die kieper
ik dan ondersteboven en puzzel mijn eigen waarheidje bij elkaar.
Is een foto mooi of waardevol genoeg dan verzin ik mijn eigen titel. Deze heet voor mij
dus "ontwaken". Dat telkens ietwat droevig is. En daarom o zo mooi is. Waarom hebben
mensen altijd een probleem met een beetje droefheid? Terwijl dit toch, als niets anders,
teder is als kinderhandjes na een regenbui?
Mijn complimenten Doudeke!!
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtNog zo'n schoontje
Idd, toch leuk om zoveel woorden in je rugzak te hebben om zo elke foto prachtig te verwoorden....mijn complimenten daarvoor
Ik ben nooit droevig als ik ontwaak
greetz
Cheeta
Wat de foto betreft......Tja....zou het niet beter verwoorden wat Doudeke geschreven heeft.....mooi rustig sfeertje.....geniet hier van de stilte!!
Gr PascaleLast edited by tantine; 18 april 2010, 09:41.
Comment
Comment