Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat de update iets natuurlijker aandoet, maakt me niet uit. Ik hou meer van de pit en felheid
van de eerste. Dat is een postkaartje dat ik zou willen hebben geschoten.
Het eerste wat opvalt is de mooie compositie. Meer of minder verzadigd, is een kwestie van smaak. Mijn voorkeur gaat hier naar de minder verzadigde versie.
Heel hoog niveau van foto's die je hier op het forum toont. Steeds een plezier om weer een nieuw meesterwerkje te ontdekken.
Dat de update iets natuurlijker aandoet, maakt me niet uit. Ik hou meer van de pit en felheid
van de eerste. Dat is een postkaartje dat ik zou willen hebben geschoten.
Wel, ik zou zeggen....DOEN!!
Neem je auto een ga een dagje aan zee....er is daar zoveel te zien, echt de moeite...waar je ook helemaal tot rust komt!!
Het eerste wat opvalt is de mooie compositie. Meer of minder verzadigd, is een kwestie van smaak. Mijn voorkeur gaat hier naar de minder verzadigde versie.
Heel hoog niveau van foto's die je hier op het forum toont. Steeds een plezier om weer een nieuw meesterwerkje te ontdekken.
Chris, bedankt voor je compliment....maar vind dat ik hier nog veel te leren heb als ik andere foto's hier bekijk!!
Allemaal bedankt voor jullie reacties!!
Gr Pascale
Comment