Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Mooi lijnenspel. Leuk speeltje precies, die filter.
Ik tel een 8-tal sensorvlekjes.
...zei de sensor man..
Maar hij heeft gelijk.
Mooie compo maar Hans deze mist voor mij toch wat punch..Ik weet dat het een beeld is zoals het is op die moment maar dat is een klein ding wat ik toch mis in deze opname. Heb je hem ook niet wat te veel verscherpt? Want ik zie wel overal witte puntjes.Kan ook aan dit scherm liggen maar ...
Welke filter heb je hier gebruikt?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
...zei de sensor man..
Maar hij heeft gelijk.
Mooie compo maar Hans deze mist voor mij toch wat punch..Ik weet dat het een beeld is zoals het is op die moment maar dat is een klein ding wat ik toch mis in deze opname. Heb je hem ook niet wat te veel verscherpt? Want ik zie wel overal witte puntjes.Kan ook aan dit scherm liggen maar ...
Misschien iets te verscherpt idd. Van die 8 sensorvlekjes die de sensor man ziet zijn er imo maar 2 à 3 die storen.
Ipv telkens in nabewerking je vlekjes weg te halen kun je natuurlijk ook je sensor schoonmaken
Vooral een dikke proficiat met de doordachte compositie. Ik heb al veel vooruitgang gezien in je foto's en daar heb ik altijd bewondering voor
Iedereen bedankt. Ik moet echt eens naar mijn ogen laten kijken want ik mis die sensorvlekjes voortdurend - het is natuurlijk inderdaad zo dat sensor kuisen geen slecht idee is ;-)
Daarmee zie je ook wel dat die in-camera sensorreiniging echt niet veel voorstelt...
Ook dat verscherpen ga ik in de gaten houden. (ik gebruik Rupsel zijn resizing methode ipv bdsizer maar moet idd op het verscherpen letten).
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik volg wat betreft het verscherpen enz...maar wat een diepte in de foto...super
Comment