Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat mij het eerst opvalt.....neen....niet de horizon.... maar het mooi licht en de prachtige dreigende wolken!!
De horizon....die zal zo wel zijn...mooi hoekgebruik wat natuurlijk een goede diepte in je foto geeft!
Mooi!
Gr Pascale
Verloopfilter? Idd mooie dreigende lucht en schitterend zicht daar.
Het is muggenziften maar zou er een klein cmtje onder afhalen zodat de rechter zandlijn in de rechterbenedenhoek valt. Is nog iets krachtiger als beeld.
Maar zeer mooie foto
eerste waar ik aan dacht, vind de kleurverhouding (land/lucht) daarom niet mooi.
misschien horizon in het midden, dus een stuk van de lucht af.
grt,bouk.
Het is muggenziften maar zou er een klein cmtje onder afhalen zodat de rechter zandlijn in de rechterbenedenhoek valt. Is nog iets krachtiger als beeld.
Groeten
Mipstoo
MMmm..Ik vind het een juiste keuze om die weg er zo op te laten.Anders is hij te afgekapt.Maar smaken verschillen.
Mooie plaat trouwens met goed veel wolkjes...Ge hebt der wel een soort vlekje inzitten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Verloopfilter? Idd mooie dreigende lucht en schitterend zicht daar.
Maar zeer mooie foto
Groeten
Mipstoo
Dank je - idd grijsverloopfilter gebruikt.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
MMmm..Ik vind het een juiste keuze om die weg er zo op te laten.Anders is hij te afgekapt.Maar smaken verschillen.
Mooie plaat trouwens met goed veel wolkjes...Ge hebt der wel een soort vlekje inzitten..
Verdorie, had nog zo gekeken om alle sensorvlekjes weg te poetsen - zie het nu eerlijk gezegd nog niet
Verdorie, had nog zo gekeken om alle sensorvlekjes weg te poetsen - zie het nu eerlijk gezegd nog niet
Tja je moet er ook niet van wakker liggen hé?? Kijk eens in het lichtste gedeelte van die wolken partij? Dat is geen sensor vlek maar wel iets wat dadelijk mijn aandacht trok..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment