Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooier als de eerste... (nog een beetje rechtzetten)
Ben benieuwd naar de derde uit de reeks en andere foto's uit het park. Die van mij uit Death Valley zijn nu allemaal geselecteerd. Was toch één van de hoogtepunten tijdens onze reis.
Och ja....die logo....'t is uiteindelijk de foto die telt!!
Ik vind die veel sterker dan je vorige upload....wat een diepte zeg!!
Alleen....ja sorry hoor....maar had de horizon recht gezet ( heb die eventjes bekeken op pc en vind die toch beter hoor!) Maar jij bent de fotograaf en jij beslist!!
Knap hoor!!
Gr Pascale
ivm de 'horizon' ... ik ben ook aan het twijfelen geweest, maar ik denk dat de foto zoals hij nu is 'recht' staat.'t is namelijk moeilijk te spreken van een horizon, want die staat er eigenlijk niet op. De witte lijn is een zoutvlakte en die is niet kaarsrecht per definitie... toch? Alleszins, ik apprecieer jullie comments hieromtrent!
Comment