Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De weg in de 'middle of nowhere' in het zuiden van Texas die leidt naar het wondermooie Big Bend National Park tegen de grens met Mexico.
De 'Chisos Mountains' lonken al van ver!
De hemel is mooi blauw, maar dat kom je er wel vaker tegen
Volgens mij heb je veel interessantere foto's van ginder
Als je één van de lijnen uit een hoekje had laten beginnen had je al meer spanning in de foto gecreëerd.
Bedankt voor de suggesties,
echter; ik had deze compo zeer specifiek gekozen (bij opname) om deel uit te maken van een drieluikje. (de andere twee beelden volgen nog - ik kan er hier maar eentje per dag kwijt)
De voorgestelde crop zou snijden door de dichtgesmeerde barsten in de weg, terwijl die er voor mij net op moeten blijven.
Hopelijk kunnen volgende beelden jullie wel bekoren.
Bedankt voor de suggesties,
echter; ik had deze compo zeer specifiek gekozen (bij opname) om deel uit te maken van een drieluikje. (de andere twee beelden volgen nog - ik kan er hier maar eentje per dag kwijt)
De voorgestelde crop zou snijden door de dichtgesmeerde barsten in de weg, terwijl die er voor mij net op moeten blijven.
Hopelijk kunnen volgende beelden jullie wel bekoren.
Daarin volg ik je.
Vind het wel een goede plaat: kleuren,vredig landschap verstoord door scheuren..
Ik heb geen probleem met de compo. Het mag eens anders zijn.
Maar die prominent aanwezige barst in de weg geeft (voor mij) geen meerwaarde aan het geheel.
ik heb een vermoeden dat er nog mooie dingen gaan volgen ...
ik had deze compo zeer specifiek gekozen (bij opname) om deel uit te maken van een drieluikje. (de andere twee beelden volgen nog - ik kan er hier maar eentje per dag kwijt)
Fotobeoordeling bied u die mogelijkheid!
grt,bouk.
Comment