Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Bewerking heeft iets van een oude oorlogsdocumentaire... Ik zie ze zo aan land komen
Door de omzetting en de kleur van het zand dat dicht aanleunt bij de lucht krijg je bijna iets surrealistisch Mooi, ik kan dit smaken
Bewerking heeft iets van een oude oorlogsdocumentaire... Ik zie ze zo aan land komen
Door de omzetting en de kleur van het zand dat dicht aanleunt bij de lucht krijg je bijna iets surrealistisch Mooi, ik kan dit smaken
Groeten
Mipstoo
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Ik smaak dit ook wel
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik heb beide foto's gezien.
Deze spreekt me het meest aan. Omdat ik het heb voor zwartwit, omdat het anders is dan anders en omdat ik hem heel mooi vind!
Jij hebt een een heel attent "fotografisch oog" !
Knappe plaat - speciale uitsnede
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment