Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, ik zou dat stukje berg er ook afhalen. Nu lijkt het nog of ze een streef- of einddoel
hebben, terwijl ze anders iets eeuwig dolend zouden symboliseerden, maar vooral een
krachtigere plaat zouden opleveren.
Flare valt idd wel op, maar heeft wel iets (visualisatia van verzengende hitten in de woestijn bvb).
Ik zou zeker niet gaan croppen links, want dan verlies je dat mooie wolkje.
imo, is de compo goed
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
De flare is het onderwerp geworden.
Wel een leuk effect, maar het mocht iets subtieler voor mij zodat de foto weer wordt gedragen door de kracht van zijn eenvoud.
Aan de andere kant (eerlijk is eerlijk), het leidt de aandacht af van de banding
Last edited by kohraya; 6 april 2010, 18:30.
Reden: lijdt met korte ei
Een totaal ander beeld dan wat we gewoon te zien zijn van u.....maar ook deze is goed te smaken Ik vind pers. de flare een toegevoegde waarde in dit beeld.
Allemaal bedankt voor de eerlijke comments
Ik wou inderdaad eens wat anders proberen.
De foto's zijn ook 's morgens genomen in Death Valley tegen de zon in maar de flare is zelf toegevoegd. Dit om de hitte en de aanwezigheid van de zon te benadrukken. Misschien is het wel iets te opvallend.
Het croppen is blijkbaar ook een ide, terwijl ik vind dat dat kleine bergje als goed rustpunt dient.
Zo zie je maar dat meningen verschillen
De banding valt bij mij amper op, zowel thuis op gecalibreerd scherm niet als op het werk niet. Misschien toch eens kijken of ik het nog kan wegwerken want ben hier zelf ook tamelijk allergisch aan...
Weeral een hele mooie
De flare past hier wel, leuk dat je dat zo realistisch hebt kunnen toevoegen.
Ik zou niet croppen en laten zoals het is, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Het komt allemaal minimalistisch over maar geeft toch zo een sfeer en laat een indruk achter. Ik hou daar wel van
Heel erg bedankt voor je reisplan van Amerika Zal goed van pas komen
Greetz
Ekta
Vind hem prachtig. Lekker minimalistisch. Het enige wat ik zou doen is de foto smaller maken en een stuk zwart eraf halen zodat het meer een lint wordt op weg naar de bergen...
Groet en bedankt voor je commentaren op mijn werk.
Gils
Weeral een hele mooie
De flare past hier wel, leuk dat je dat zo realistisch hebt kunnen toevoegen.
Ik zou niet croppen en laten zoals het is, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Het komt allemaal minimalistisch over maar geeft toch zo een sfeer en laat een indruk achter. Ik hou daar wel van
Heel erg bedankt voor je reisplan van Amerika Zal goed van pas komen
Greetz
Ekta
Comment