Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nog eentje van verleden jaar..Dan weer een bewerking met toning en schaduw en licht.
Ik ben wel een fan van monotone kleur..Ik kan er ook niets aan doen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooie compositie en mooi gedaan met die lange sluitertijd
Ik hou wel van landschappen in Z/W. De contrasten zijn hier wel hard en ik heb het bij landschappen eerder voor het brede kleurtoonbereik dat Ansell Adams zo mooi bereikte door zijn zonesysteem. Dat mis ik een beetje in dit plaatje.
Ik moet toch eens naar dat Vinne rijden, want heb echt wel al héél véél goede foto's van daar gezien. Lijkt mij een heerlijke plaats om te fotograferen.
Wegens de stroom van kleurrijke plaatjes van het Vinne, is dit even wennen.
Je brengt drama terwijl andere poëzie brengen ... slik!
Maar uiteindelijk valt er niets aan af te keuren.
In het zw kan het mij wel smaken....harde contrasten met daarnaast het zachte van het water en de lucht!
De comp.....sterk zoals gewoonlijk!!
Gr Pascale
Comment