Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Even Offtopic.
Ik heb thuis nog een zonnekap liggen van mijn 17-40 4 L die ik niet meer kan gebruiken met mijn FF.Misschien past die wel op je lens..Laat maar even iets weten als je geinteresseerd bent.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Even Offtopic.
Ik heb thuis nog een zonnekap liggen van mijn 17-40 4 L die ik niet meer kan gebruiken met mijn FF.Misschien past die wel op je lens..Laat maar even iets weten als je geinteresseerd bent.
Bedankt Pascale, ben dus een beetje snel geweest met al een nieuwe te bestellen. Die is eigenlijk wel om in de kast te leggen want ik sleur die altijd los mee en gebruik ze nooit omdat ik mijn lens hood van Lee gebruikt waar mijn filters in passen... Toch bedankt
(het is trouwens een EW-83E)
Knappe foto van een mooie lokatie Je bent de laatste tijd erg actief bezig met fotografie...de voorjaarsmicrobe goed te pakken. Ik ben ook even gaan snuffelen op je website....komt dik in orde
Knappe foto van een mooie lokatie Je bent de laatste tijd erg actief bezig met fotografie...de voorjaarsmicrobe goed te pakken. Ik ben ook even gaan snuffelen op je website....komt dik in orde
Bedankt voor de commentaren iedereen.
@Rupselkopke: ik heb er inderdaad veel zin in en dat vloekt enorm met het gebrek aan tijd die ik erin kan steken, maar dat betert wel (net met een nieuwe job gestart en die moeten we eerst even onder controle krijgen...)
Comment