Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over the Hill

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Over the Hill

prachtig! mooi licht
    nikon stuff

Comment

De schitterende sfeer vakkundig weergegeven
      Voor mij een topper

Groetjes chrit.
      Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        De foto komt erg zacht en rustig over. Mooi, dat wel, maar was het niet dat je al eentje had gepost van het totaalbeeld, dan bleef ik toch met een hongergevoel zitten omdat deze foto je ernaar doet verlangen om meer te zien te krijgen van de omgeving.
        Je post niet alleen mooie foto's, maar ook in de juiste volgorde
        Sinds we maar één foto per keer kunnen posten in SC is dit allemaal wat ingewikkelder als vroeger. Ik ben blij dat je de volgorde opmerkt.

Allemaal bedankt voor de eerlijke comments.

Groeten
        Mipstoo

Comment

Even voor alle duidelijkheid, omdat ik al privéberichten erover gekregen heb:

De foto is niet in PS veranderd buiten de gewoonlijke aanpassingen (levels, curves, dodge & burn,...). De voetstappen die jullie zien zijn echt en er niet in geshopt en aan de lucht is ook niets gedaan.

Ik voel niet de drang om mij te verdedigen en het origineel te posten of door te sturen. Je moet me maar op mijn woord nemen.

Voor allen die positieve dingen hebben gepost, bedankt

Comment

nice
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Die subtiele kleuren zijn heerlijk!

groeten,

Helen
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                Die subtiele kleuren zijn heerlijk!

groeten,

Helen
                Heerlijke zachte kleuren door de laagstaande zon. Het plukje gras maakt het af...
                Bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ja ja ...ja ja...Maak ons maar jaloers weeral..
                  Ik vind dat ze mensen zoals jij,Ann en andere ver wonende Belgen moeten verbieden te posten op BD..

Neen hoor grapje...Laat ze maar lekker zo komen..
                  Deze is heerlijk..Ik zou met de sfeer ook nog wat meer gedaan hebben..Zoals op de voorgrond met een half stopje minder en wat meer punch in de verte...Maar das mijn gedacht hé..Hoeft niet de jouwe te zijn..
                  Ja , ben ik volledig mee eens met wat Pascal hier schrijft!!
                  Begin hier ook lichtjes jaloers te worden!! een trage ...jij...mag er dan nog veel verwachten dus!!
                  Vind juist dat die stappen in het zand een meerwaarde geven aan je foto!!
                  Gr Pascale
                  Last edited by tantine; 5 april 2010, 10:20.
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                    Ja , ben ik volledig mee eens met wat Pascal hier schrijft!!
                    Begin hier ook lichtjes jaloers te worden!! een trage ...jij...mag er dan nog veel verwachten dus!!
                    Vind juist dat die stappen in het zand een meerwaarde geven aan je foto!!
                    Gr Pascale
                    Ben blij dat er nog iemand hetzelfde denkt over de voetstappen. Want die zijn opzettelijk in de compositie gezet.

Jaloers moet je niet worden Pascale, jij staat 1-2-3 aan de kust, dat geluk heb ik niet Ik moet een jaar teren op de foto's van mijn vakantie

Nee, maar ben de laatste tijd veel met analoog werk bezig en dit is een digitaal forum hé

Bedankt voor je comment

Groeten
                    Mipstoo

Comment

Inderdaad genieten.
                      Groet.
                      Gils

Comment

Working...
                      X