Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De HDR hier past wel, maar persoonlijk vind ik de vele condensstrepen wat afbreuk doen.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik hou niet zo van extreem zware bewerkingen, maar dit is toch een uitzondering. Door de HDR bewerking heb je de lijnen in de lucht extra benadrukt waardoor je in de foto wordt gezogen.
Superplaat voor mij, mij stoort er niets, prachtig.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Ik vind het hier we passen maar je moet er voor zijn.Maar ik zou er toch een iets normalere foto van gemaakt hebben met zoveel meer licht reflectie in de voorgrond..Je had de lucht waar je zeker een mooie sfeer me kon maken.
Toch een prachtige compo.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Alles wat met strand en zee te maken heeft zie ik graag!!
Wat de HDR betreft.....voor mij liever niet of misschien dan wat subtieler....maar smaken verschillen....gelukkig maar!!
Je standpunt, comp, de lijnenspel in de lucht....mooi!!
Gr Pascale
Comment