Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoe die stralen door de wolken schijnen. Mooie kleuren in de wolken (goede nabewerking). Je gaat waarschijnlijk wel opmerkingen krijgen over de donkere onderzijde van de foto, maar mij stoort het niet.
THX! mij deert de donkere onderkant ook niet.. als ik meer detail in de voorgrond had willen hebben, had ik een fill/in flash gebruikt,(meer DR ) maar ik hou in dit soort plaatjes wel van lekker veel contrast..
Verwittigingen kunnen uitkomen. Prachtige wolk- en lichtpartijen. Had donkere gedeelte nog iets kleiner genomen, nu stoor ik me er wel aan
grt.hogteneer
vanavond es kijken, wat er nog vanaf kan.. heb al veel mooie voorbeelden hier geizen, van blending, maar ik heb er nog te weinig over gelezen over hoe en wat.. wordt de boel es aandachtig bestuderen, en es wat uitproberen..
vanavond es kijken, wat er nog vanaf kan.. heb al veel mooie voorbeelden hier geizen, van blending, maar ik heb er nog te weinig over gelezen over hoe en wat.. wordt de boel es aandachtig bestuderen, en es wat uitproberen..
Mooie dramatische lucht maar er zitten veel te veel artefacten in om echt genietbaar te zijn. Je hebt nogal serieus last van 'colour banding' in je foto.
Comment