Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtend in Den Teut

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ochtend in Den Teut

    Oorspronkelijk geplaatst door jumper51 Bekijk bericht
    Erg mooi effect door dat grijsfilter zodat ook de voorgrond goed in beeld komt
    En inderdaad de moeite waard om in een andere tijd van het jaar opnieuw daar te zijn.


    Jullie zijn ter plaatse zeker beter op de hoogte maar is het gebied ten westen van Zonhoven niet minstens zo interessant ?
    Ik bedoel omgeving Vogelzangbos/St.Jansvijvers/Vijver van Terlamen ?
    Zelf zou ik dat gebied wel eens willen verkennen !

    Gr. Jan
    Je kan daar uiteraard de kluis en zo gaan bezoeken waar het ook zeer mooi is.
    Maar de bossen van Vogelzang zijn ook knap
    De Maaten in Genk is ook zeker de moeite..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #17
      Re: Ochtend in Den Teut

      Dergelijke verloopfilter is uitstekend te gebruiken in deze situaties. "Den Teut" vind ik het mooist en boeiend in de herfst, zeker als je ter plaatse kan zijn bij opkomende zon. Wel vooraf je plaats goed bepalen.
      grt.hogteneer
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #18
        Re: Ochtend in Den Teut

        Knap gedaan
        Groetjes Hilde
        http://hildeg.smugmug.com/

        Comment


        • #19
          Re: Ochtend in Den Teut

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Misschien geinsteresseerd in een MINI SD?
          ik in ieder geval wel.

          Pascal, hoe start je zoiets op.
          Ik stel voor op een doordeweekse dag. in het weekend loopt het daar vol volk, zeker als het mooi weer is.

          Voor mij is iedere weekdag goed behalve in de paasweek want dan ben ik ergens anders foto's aan het maken.

          Ik wil best "gidsen". Ken de Teut nu zo langzaamaan behoorlijk goed. Ook de mooie plekjes (er zijn eigenlijk geen andere)

          Laat maar weten hoe we dit aan kunnen pakken.

          Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #20
            Re: Ochtend in Den Teut

            Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
            ik in ieder geval wel.

            Pascal, hoe start je zoiets op.
            Ik stel voor op een doordeweekse dag. in het weekend loopt het daar vol volk, zeker als het mooi weer is.

            Voor mij is iedere weekdag goed behalve in de paasweek want dan ben ik ergens anders foto's aan het maken.

            Ik wil best "gidsen". Ken de Teut nu zo langzaamaan behoorlijk goed. Ook de mooie plekjes (er zijn eigenlijk geen andere)

            Laat maar weten hoe we dit aan kunnen pakken.

            Groeten, Bert
            Ik denk dat het gewoon via een Topic kan en dan afspreken wie er mee wil en wanneer wat niet onbelangrijk is.
            De mensen kunnen dan via PM iets afspreken .

            De Teut lijkt me een uitstekend alternatief..Ik woon er vlak bij en ik ben er tot schande nog nooit eens echt op uitgetrokken...Alleen vandaag en het was erg druilerig..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: Ochtend in Den Teut

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Ik denk dat het gewoon via een Topic kan en dan afspreken wie er mee wil en wanneer wat niet onbelangrijk is.
              De mensen kunnen dan via PM iets afspreken .

              De Teut lijkt me een uitstekend alternatief..Ik woon er vlak bij en ik ben er tot schande nog nooit eens echt op uitgetrokken...Alleen vandaag en het was erg druilerig..
              Ik ga mee naar den teut. zit toch elke dag in Zonhoven. moet alleen zien voor mijn werk hoe en wat :-)

              mooie foto trouwens

              Comment

              Working...
              X