Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watchman over Virgin River

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Watchman over Virgin River

Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
    Toch een zeer aangename plaat.

gr.ron.
    Bedankt Ron...

Zeker niet mijn beste maar de moeite waard om te laten zien...

Nu dat iedereen er mij op wees merk ik nu de onscherpte in de voorgrond meer en meer. Ik ga toch eens proberen om hier iets aan te doen.

Allemaal bedankt

Comment

Ik vind deze plaat wel de moeite en zeker de scherpte in de verte..Vind ik altijd geslaagd.
      trouwens deze plaat nodigd je uit om verder te kijken wat toch de bedoeling is..
      De voorgrond daarentegen vind ik nogal druk in vergelijk met de achtergrond.
      Zeker die rechts overhangende boom..
      Maar ik ken je positie daar niet dus kan ik ook niet zeggen of er andere mogelijkheden zijn om te fotograferen.
      Toch een mooie poging.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ik vind deze plaat wel de moeite en zeker de scherpte in de verte..Vind ik altijd geslaagd.
        trouwens deze plaat nodigd je uit om verder te kijken wat toch de bedoeling is..
        De voorgrond daarentegen vind ik nogal druk in vergelijk met de achtergrond.
        Zeker die rechts overhangende boom..
        Maar ik ken je positie daar niet dus kan ik ook niet zeggen of er andere mogelijkheden zijn om te fotograferen.
        Toch een mooie poging.
        Zoals al eerder gezegd, stond ik op een brug... weinig bewegingsruimte dus.
        Anderzijds vond ik de beginnende herfstkleuren van de vegetatie juist iets hebben.
        Misschien leiden ze te veel aandacht van de achtergrond af. Thuis eens proberen of ik er iets aan kan veranderen.
        Bedankt in ieder geval

Groeten
        Mipstoo

Comment

Working...
        X