Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Is me mee een vastlegging van een situatie. 'k volg Slimpie's opmerkingen.
Daarom zeker technisch geen slechte foto, maar te weining sprekend voor een SC,imo
Denk wat meer door de benen en een close-up van de afwateringspijp met doorzicht in het water had wel meer verteld
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
ik vind dit zeker geen slechte registrerende foto.
er is veel te zien :
betonbuis, waterloop, paaltjes dwars door de gracht, weide, ...
kan inhoudelijk (water en groen) een tweeluikje vormen met mijn "eigenaardige installatie".
Allen dank voor de reacties.
@ Bouk: er een vierkante foto of bredere foto van maken bedoel je? Zodanig dat er nog maar een klein stukje lucht overblijt.
@ slimpie en saphi: voor mij waren die buis en die gracht in combinatie met de achtergrond juist de bedoeling, al snap ik wel wat jullie menen. saphi ik denk dat ik wel ongeveer zo'n foto als jij ze wil zien heb!
@ Control-Z: Jij hebt blijkbaar dezelfde gedachtengang als ik heb ivm de foto.
Qua kleuren en scherpte ok hoor, qua comp. wat minder!
Zou ook ofwel een vierkantige uitsnede maken ofwel vanuit een andere standpunt die foto genomen hebben.
Moeilijk om van hieruit iets voor te stellen.
Gr Pascale
De foto is druk ! Dat kan je bedoeling geweest zijn, hoewel het mijn ding niet is... Maar het beeld is ook hard - hard licht, diepe schaduwen en zwaar contrast.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment