Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Under the arch
Collapse
X
-
-
-
Re: Under the arch
Weer een goeie
Je weet elke keer genoeg detail in de schaduwpartijen te houden. En dit is overdag in het
Zuidwesten niet gemakkelijk. Ik vraag mij af of de winterzon hier voor iets tussen zit.
Eigenlijk is dit toch de mooiste periode van het jaar daar; minder bezoekers, prachtige sneeuw,...
Ik heb vooral spijt dat tijdens onze rondreis, Yosemite zo tegenviel. Geen watervallen, bijna geen water 'tout court' behalve aan de tioga pass.
Och ja, een mens kan niet alles hebben, hé
Weer super kohraya
Groeten
Mipstoo
Comment
-
Mooi standpunt met een prachtig plaatje als resultaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDat is voor mij persoonlijk he sterkste uit je reeks..Proficiat Manu..mvg,
Ludo V.
Comment
-
-
Aparte opname. mooie doortekening in de rotsen. Lijkt met een beetje verbeelding wel een snavel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDat is voor mij persoonlijk he sterkste uit je reeks..Proficiat Manu..
de juiste woorden voor. Maar deze is prachtig.
Comment
-
knappe compo en belichting zowel in de hooglichten als de schaduwen. HDR met meerdere foto's of bereikt met één RAW ? (uw exif geeft nl. zijn geheimen niet prijs)"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Zeer sterk zo vanuit de hoek!!
Lijkt heel groot.....mooi de schaduw en zonpartijen, niet gemakkelijk qua belichting!!
Tja...een trekgat....je moet er veel voor over hebben om mooie foto's te willen fotograferen!!
't Is ne vertikale....maar nu wel passend hoor!!
Mooi!!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtknappe compo en belichting zowel in de hooglichten als de schaduwen. HDR met meerdere foto's of bereikt met één RAW ? (uw exif geeft nl. zijn geheimen niet prijs)
Mercikes voor de fijne reactie's. En dat een vertikale wordt gewaardeerd
Uitleg 'blending' van Rupselkopke: http://forum.belgiumdigital.com/f20/...ng-265478.html
En hierbij ook een bedankje aan zijn adresLast edited by kohraya; 16 maart 2010, 22:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtVertrokken vanuit één RAW"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtThanks voor de info, ik doe het ook zo ...veel gemakkelijker want voor de andere optie heb je een statief nodig.
Ik maak dikwijls AEB s'morgens zonder statief.. Dan heb je nog een extra keuze tussen 3 opnames..
Comment
-
Comment