Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eindelijk nog eens ééntje dat ik in SC durf plaatsen
Ik vond mijn laatste postings zelf maar magertjes
Vergelijken doe ik niet (nooit is wellicht te sterk uitgedrukt).
Deze blijft overeind. Ik houd van het combineren van de strakke lijnen met de schijnbare chaos van de natuur. Mooi licht.
Zo magertjes waren ze toch ook niet....heb ze juist bekeken!!
Maar deze is wel heel mooi hoor!!
De kracht van het water, de warme kleuren, de wolkenlucht, de diepte in je foto en het licht mooi opgevangen op de pier!! En wat je natte voeten betreft.....ken dat...heb altijd laarzen mee in de auto maar ontzie het om ze aan te doen...en dan zijn mijn schoenen van het zoutwater naar de vaantjes!!
Knap hoor!!
Gr Pascale
Een heerlijk plaatje toch . . ?
Het bruine van de pier steekt mooi af tegen het water en de lucht terwijl het er ook weer erg goed mee combineert
Toch 1 puntje: ik mis het uiteinde van die eerste lantaarn.
Comment