Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vroege morgen vanop Cypress Mountain in Vancouver, Canada
Collapse
X
-
-
-
Re: Vroege morgen vanop Cypress Mountain in Vancouver, Canada
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichten al diegenen die Ann zoveel lof hebben toegezwaaid, heeft zij hier mooi te kakken gezet.
goed bezig Annbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Voordeel: een andere Canadees (Dragonspeed) in de HoF van BD !
Advantage: another Canadian (Dragonspeed) in the BD HoF !Last edited by nete; 23 augustus 2010, 14:07.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtVoordeel: een andere Canadees (Dragonspeed) in de HoF van BD !
Advantage: another Canadian (Dragonspeed) in th BD HoF !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtVoordeel: een andere Canadees (Dragonspeed) in de HoF van BD !
Advantage: another Canadian (Dragonspeed) in th BD HoF !
En Ann, ik vind het echt wel jammer, het verbaast mij wel!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Ik heb de mods in het andere draadje gevraagd de foto van Dragonspeed in de HOF te plaatsen uit respect naar hem toe. Anderen volgen hierin mijn mening
I asked the mods in another thread to place the orignal picture of Dragonspeed in the Hall Of Fame as a tribute to him. Others seem to second my idea.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk heb de mods in het andere draadje gevraagd de foto van Dragonspeed in de HOF te plaatsen uit respect naar hem toe. Anderen volgen hierin mijn mening
I asked the mods in another thread to place the orignal picture of Dragonspeed in the Hall Of Fame as a tribute to him. Others seem to second my idea.
http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ml#post2789126
Comment
Comment