Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dank iedereen voor de reacties
Ik heb gewacht tot je je merci hebt gedaan om daarna nog even te fluisteren hoe mooi je
dat licht hebt gevangen, als ware het een geschenk van mild gestemde goden.
Ik heb gewacht tot je je merci hebt gedaan om daarna nog even te fluisteren hoe mooi je
dat licht hebt gevangen, als ware het een geschenk van mild gestemde goden.
Ik dacht al waarom reageert hij nu niet?
Nee alle grapjes op een stokje...
Bij deze foto had ik wel een goed gevoel over de sfeer waar daar was het mij om te doen eigenlijk.In de andere topic deel twee op beoordeling zijn de reacties wat minder terwijl ik daar de andere kant van de lichtinval laat zien.Wat ikzelf ook geen slechte reeks vind.Maar ja het bewijst dat je in beoordeling toch wel minder aandacht krijgt dan je zou verwachten..Ook goed hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zowat de beste foto die ik van jou hier reeds mocht zien...knappe foto Pascal
Vanaf nu wordt het enkel moeilijker om even goeie foto's te blijven maken.
Moet wel 's morgens in de vroegte genomen zijn.
Dit is praktisch in mijn achtertuin !
Dankzij de 17mm lukt het om de molen vanuit deze hoek in beeld te brengen, anders zitten er heel wat storende elementen bij in beeld.
Zowat de beste foto die ik van jou hier reeds mocht zien...knappe foto Pascal
Vanaf nu wordt het enkel moeilijker om even goeie foto's te blijven maken.
Peter ik vraag me ook nog steeds af waar ik ze moet blijven halen..Maar ik heb 1 geluk..Ik heb al veel bijgeleerd en nog elke dag.Kan er alleen maar voor blijven zorgen telkens dat ze even goed blijven. En ik begin er eerlijk gezegd wel een eigen kijk op te krijgen..een eigen stijl zou ik niet durven zeggen...
Bedankt aan iedereen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Ik volg Rupsel zijn redenering Pascal.....het wordt alsmaar moeilijker om steeds beter te doen....zeer mooie foto
Jean Louis er zijn nog genoeg plaatsen waar ik naar toe ga de volgende maanden dus ik denk dat er nog meer in zit.
Ik heb namelijk een reis naar Schotland op de agenda staan waar ik zeker een paar kaartjes ga moeten bijkopen. En wat echt een droom is..Ik heb een locate gekregen van iemand die daar een paar jaar heeft gewoond en dit schiereiland heeft verschillende wonderbaarlijke plaatsen...
Maar de eerste reis is naar Turkije in mei waar het zeer mooi is..Ik ga er alleen voor zorgen dat het geen vakantie kiekjes worden..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Jean Louis er zijn nog genoeg plaatsen waar ik naar toe ga de volgende maanden dus ik denk dat er nog meer in zit.
Ik heb namelijk een reis naar Schotland op de agenda staan waar ik zeker een paar kaartjes ga moeten bijkopen. En wat echt een droom is..Ik heb een locate gekregen van iemand die daar een paar jaar heeft gewoond en dit schiereiland heeft verschillende wonderbaarlijke plaatsen...
Maar de eerste reis is naar Turkije in mei waar het zeer mooi is..Ik ga er alleen voor zorgen dat het geen vakantie kiekjes worden..
Comment