Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hey hilde, frisse kleuren
Kader vind ik persoonlijk iets minder, maar leuk panorama. Het enige wat mij op de foto stoort is het donker voorwerp dat linksonder achter de duin te voorschijn komt
De duinen van "De Panne".
Mooie foto, leek precies wel een fiks windje te staan, heb je trouwens bijna altijd aan zee.
De plaats is goed gekozen, maar zou toch ook dat zwart obstakel weghalen uit de foto, de lucht wat spectaculairder maken en het is precies of je hem vandaag hebt gemaakt.
Jammer dat die slimmerikken van politici indertijd beslist hebben om al die bunkers langs de kustlijn weg te halen, maarja, hier staat alles in functie van de terrorist. Maar snap wel je bedoeling/zicht Hilde !
Grtz
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Mooie opname. Ik ben normaal niet zo'n liefhebber van de Belgische kust en al zeker niet van de misbaksel van flatgebouwen die ze daar hebben neergepoot, maar hier begin ik ze zowaar al bijna mooi te vinden
Prima compo.
mvg. Frederico
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Een typische mooie plaat van de duinen..Het echte Belgische kust gevoel..
Ik vind die balkjes wel iets hebben eigenlijk.
Yep. Mooi geplaat
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooi panorama dat benadrukt wordt door de zwarte omkadering. Neem ze weg en je zult zien wat ik bedoel. Dat zwarte vlekje links had je best weggedaan aangezien het toch opvalt en geen toegevoegde heeft. Correcte opname.
Groetjes, hogteneer
Comment