Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
prachtige foto door de diepte in de foto Persoonlijk vind ik hem ook heel mooi met boven bijgesneden zodat de zon juist niet in de foto valt en dan verder het grijs van de nevel en de bergen
prachtige foto door de diepte in de foto Persoonlijk vind ik hem ook heel mooi met boven bijgesneden zodat de zon juist niet in de foto valt en dan verder het grijs van de nevel en de bergen
Ik volg hier toch wel hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zalig plaatje.
Man ... ik ben zo jaloers op u. Mijn reislijst is zo lang, maar Myanmar staat er wél op
Myanmar is een prachtland om te rugzaktrekken.
Moest je gaan, Mrauk U is enorm warm aan te bevelen. Het is niet makkelijk om er te geraken: je moet een binnenlandse vlucht nemen (extra hap uit budget), er is niet elke dag een boot, de dag/uurroosters van de boot zijn afhankelijk van vele factoren, zoals stand van de zon en de sterren, en toen ik er was had blijkbaar zowat elk guesthouse zijn vergunning verloren. Maar desondanks was het voor mij toch het hoogtepunt van de reis
Comment