Re: Mistig Broek
IK heb hier een 5 % glow effect gebruikt om de mist wat te accentueren..
Ik heb inderdaad in CS wat zaken laten zoals ze waren..Alleen een beetje gecamoufleerd.
Welkom in het digitale tijdperk.Ik ben een fervent shopper maar ik probeer ook nooit daarin een steek te laten vallen..Soms klopt het en soms klopt het niet waarop ik mij soms vang.
Ik ben van mening als je alle foto's moet nemen zoals ze uit het bakje komen dat je wel van goede huize moet zijn om er echt wel een goed niet geshopte versie van te maken..Ik zeg niet dat het niet kan.
Soms valt het in de smaak en soms niet en dat is maar hoe je er je eigen touch aan geeft..
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE
Bekijk bericht
kohraya
Een specialleke. Kleurtjes mooi opgetrokken ondanks het 'grijze' weer.
Was er bij de originele foto ook zo'n sterk contrast tussen de bleke (mistige) hemel en de donkere weerspiegeling? Of heb je dit (bewust) zo geshopt?
Een specialleke. Kleurtjes mooi opgetrokken ondanks het 'grijze' weer.
Was er bij de originele foto ook zo'n sterk contrast tussen de bleke (mistige) hemel en de donkere weerspiegeling? Of heb je dit (bewust) zo geshopt?
Plaatwerker
Citaat:
Ik blijf deze plaat een mooi eindresultaat vinden maar het roept in mij de vraag op waar de grens ligt tussen 'foto' en 'fotoshop-product'.
Ik denk dat (voorshands) dit voor mij nog op het randje hangt.
Wellicht is dit al eens ergens op dit forum aan de orde geweest. Kan iemand mij daarheen verwijzen om een en ander na te lezen?
Citaat:
Ik blijf deze plaat een mooi eindresultaat vinden maar het roept in mij de vraag op waar de grens ligt tussen 'foto' en 'fotoshop-product'.
Ik denk dat (voorshands) dit voor mij nog op het randje hangt.
Wellicht is dit al eens ergens op dit forum aan de orde geweest. Kan iemand mij daarheen verwijzen om een en ander na te lezen?
Ik ben van mening als je alle foto's moet nemen zoals ze uit het bakje komen dat je wel van goede huize moet zijn om er echt wel een goed niet geshopte versie van te maken..Ik zeg niet dat het niet kan.
Soms valt het in de smaak en soms niet en dat is maar hoe je er je eigen touch aan geeft..
Comment