Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter reflection

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Winter reflection

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Kan je hier inkomen Bouk?
    nee dat kan ik niet: althans voor een groot deel niet.
    dat een opname, (zo als deze) niet altijd een de dynamiek geeft of heeft door de horizon in het midden te plaatsen ben ik wel met je eens.
    maar hier ist goed.
    ook de krapte boven en onder gelijk, vind ik hier juist een plusje.
    kijk alleen al eens in de linker boven een onderhoek waar de berg begint, vind dat gezien de situatie ter plaatse hier goed gevonden.
    tevens is er bewust of onbewust, rekening gehouden met het gegeven, dat we hier van links naar rechts lezen bij de opbouw van de opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Winter reflection

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      nee dat kan ik niet: althans voor een groot deel niet.
      dat een opname, (zo als deze) niet altijd een de dynamiek geeft of heeft door de horizon in het midden te plaatsen ben ik wel met je eens.
      maar hier ist goed.
      ook de krapte boven en onder gelijk, vind ik hier juist een plusje.
      kijk alleen al eens in de linker boven een onderhoek waar de berg begint, vind dat gezien de situatie ter plaatse hier goed gevonden.
      tevens is er bewust of onbewust, rekening gehouden met het gegeven, dat we hier van links naar rechts lezen bij de opbouw van de opname.
      grt,bouk.
      De punten die aansnijden in de hoeken dat is een cliché vind ik. Als je een reflectie wil plaatsen vind ik ,dan hoeft het nooit niet echt in evenwicht zijn.
      De plaat blijft naar mijn gevoel krap in het kader. Ik heb zelf een paar reflecties gepost waar je goed op kan zien wat ik bedoel.Al is het geen berg dal.
      Smaken verschillen nu eenmaal Bouk en deze plaat heeft kwa compo niet dat gewenste wow effect gehaald.Met alle respect voor de TS..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
      X