Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Contrastrijke en scherpe weergave De voorgrond is sterk genoeg.....maar ik vind hier voor het overige veel leegte. Eenmaal voorbij de voorgrond(stenen en riet ) is er niets in dit beeld wat me kan boeien. Geen gebouw, geen herkenbaar voorwerp, geen mooie wolkenlucht, geen mooi licht. Begrijp je wat ik bedoel
Contrastrijke en scherpe weergave De voorgrond is sterk genoeg.....maar ik vind hier voor het overige veel leegte. Eenmaal voorbij de voorgrond(stenen en riet ) is er niets in dit beeld wat me kan boeien. Geen gebouw, geen herkenbaar voorwerp, geen mooie wolkenlucht, geen mooi licht. Begrijp je wat ik bedoel
Ik begrijp je volkomen
Ik had er zelf ook graag een vissersbootje o.i.d. in willen zien.
Helaas het is niet anders.
Persoonlijk blijf ik het erg moeilijk vinden, om een goede aandachtstrekker
in de compositie te plaatsen.
Ik vind juist dat de sfeer uitstekend is weergegeven maar ik had alleen de voorgrond wat somberder gemaakt dat er meer evenwicht was..
Je ziet eigelijk twee verschillende sfeerbeelden in 1 opname. De scherpte over het geheel en de sfeer in het bovenste gedeelte.
Het blijft moeilijk om de juiste compo en sfeer te bepalen
Maar smaken verschillen en das maar goed..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind juist dat de sfeer uitstekend is weergegeven maar ik had alleen de voorgrond wat somberder gemaakt dat er meer evenwicht was..
Je ziet eigelijk twee verschillende sfeerbeelden in 1 opname. De scherpte over het geheel en de sfeer in het bovenste gedeelte.
Het blijft moeilijk om de juiste compo en sfeer te bepalen
Maar smaken verschillen en das maar goed..
Comment