Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik volg, de uitgebrande lucht zal dan ook minder opvallen misschien.
Yep me too.Prachtige plaat overigens, dat bootje geeft mooi de grootsheid cn het ijs-schap weer. Misschien ook het ijs-blauwige van de gletcher nog wat meer ophalen ?
Prachtige opname, beetje jammer van de lucht. Het bootje maakt de foto omdat anders de enormiteit van de gletsjer er niet zo sterk zou uitkomen. Ik vind hem zo goed, maar de suggestie van een pano is zeker ook een hele goeie
Wat indrukwekkend zeg!!
Genieten gewoon!!
Voor mij zou beiden mogen, zo laten door de verschillende kleurtinten....en pano om het nog indrukwekkender te maken!!!
Knap!!!
Gr Pascale
Comment