Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In combinatie met de spitsvondige titel wordt dit een leuke prent
Wel jammer dat nét het onderwerp van uw beeld - de fiets - in de donkere spiegeling komt te liggen van de boom. Een lichtjes gewijzigd camerastandpunt zou dit kunnen verhelpen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
In combinatie met de spitsvondige titel wordt dit een leuke prent
Wel jammer dat nét het onderwerp van uw beeld - de fiets - in de donkere spiegeling komt te liggen van de boom. Een lichtjes gewijzigd camerastandpunt zou dit kunnen verhelpen...
Greetz, Kariboe
Ja je hebt gelijk. Na de bewerking heb ik dat ook vastgesteld. Toen ik aan het fotograferen was, viel dit zo niet op. Kga het eens moeten overdoen. Bedankt voor de reactie.
Comment