Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooie, ik zou dat riet nog wegshoppen maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk. Nu leidt het mijn aandacht teveel af in deze anders toch wel strakke foto.
Yeps, ik ook. Mooie diepte. Misschien een metertje verder moeten wandelen om van dat
riet af te zijn, of het wegshoppen omdat het te veel aandacht trekt. Maar het meest mis
ik dus ook de mist.
Sterke plaat
Maar perfecte symmetrie in de opbouw zou imho nog beter zijn...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Vind hem beter dan je vorige hoor..Kwa compo toch.Ik zou wat meer op de plankier zijn gaan staan om dat riet weg te hebben..Of wel er voor zorgen dat er meer riet op staat..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment