Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Goh.;Ik weet het niet..Soms mag je al eens iets durven vind ik ..En ik vind dat niet steeds die regeltje gevolgd moeten worden..Vind hem vooral iets te donker wat hij mag zijn hoor maar voor de rest een zeer dramatisch effect wat je gelukt is.MAar ik denk dat door je korte Histogram er veel te weinig detail in deze opname zit..Oppervlakkig bedoel ik en niet echt spannend..Dit is mijn eerlijk gedacht en is geen statement.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Smaken verschillen, gelukkig maar!!
Ik vind die wel mooi hoor, comp en standpunt.
Mooie wolkenlucht.
je bewerking vind ik ook niet slecht alleen vind ik het jammer dat re de bomen niet meer doortekend zijn( wel echt zwart) en li misschien wat te blauw!!
Maar da's mijn mening hé!!
Gr Pascale
Mooie wolkenlucht.
je bewerking vind ik ook niet slecht alleen vind ik het jammer dat re de bomen niet meer doortekend zijn( wel echt zwart) en li misschien wat te blauw!!
Gr Pascale
Ik vind de compositie gelukt, maar ik vind de bewerking te zwaar. Zeker de linkerkant wordt hierdoor wel erg dominant (op een minder positieve manier).
De bewerking vind ik op zich wel gaaf, al is ie links inderdaad te donker...ook is het jammer dat delen van de foto echt 'dichtgelopen' zijn...desalniettemin een reactie waard ! Gr. Francois
BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5 Flickr of Mijn Website
Mooie wolkenlucht.
Gr Pascale
Bah ja, ik volg... 't is eens wat anders...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Thx allemaal voor de comments
Had nog een lichtere versie maar dan was het dramatische weg van de plaat.
Vond het persoonlijk niet zo storen omdat de boom precies het licht in 2 splitst.
Comment