Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
compo is weer prima Eddy, maar waarom achter af met het bewerken zo uitschieten:
kleuren niet goed en te veel verscherp, tis toch zonde van dit mooie plaatje hoor.
grt,bouk.
compo is weer prima Eddy, maar waarom achter af met het bewerken zo uitschieten:
kleuren niet goed en te veel verscherp, tis toch zonde van dit mooie plaatje hoor.
grt,bouk.
Dit komt mij ook wel bekend voor
Je zoekt naar een bepaalde kleur of sfeer en dan schiet je wel eens door.
De update is voor mij ook beter.
sorry Eddy, ook de update kan mij niet bekoren.
beeld is wel een stuk softer, maar de lucht is niet mooi zo, te veel lichte plekken.
dan vond ik de lucht van de eerste nog beter.
denk toch dat je effe het hele bewerkingsproces moet na lopen, voor een beter/mooier totaal plaatje.
hard.....ja misschien, maar tis slechts mijn mening hoor.
grt,bouk.
Comment