Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze week toch even in mijn archief gedoken omdat er nog heel wat materiaal in zit waar ik nooit voldoende tijd aan kunnen schenken heb. Eén van de plaatjes die ik met jullie wil delen is deze foto, lang na zonsondergang, aan de kust van Bretagne.
men zal wel zeggen daar heb je hem weer maar toch:
wolken croppen tot net boven het licht aan de horizon.
gaat de aandacht wat meer naar de voorgrond en toch blijft het mooie licht zichtbaar.
tis nu net te veel van alles.
grt,bouk.
men zal wel zeggen daar heb je hem weer maar toch:
wolken croppen tot net boven het licht aan de horizon.
gaat de aandacht wat meer naar de voorgrond en toch blijft het mooie licht zichtbaar.
tis nu net te veel van alles.
grt,bouk.
Ik moet toegeven dat ik 1) het wel een beetje verwacht had en 2) ook met het idee gespeeld heb, maar dan om 'em meteen in landscape te zetten: afsnijden boven het licht en net onder de poel...
Mooi landschap, heerlijk dramatisch licht
Maar inderdaad, het inktblauwe is er wat over...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik denk juist wel dat hier de balance tussen het licht van de wolken en de rotsen wel goed zit maar ik vind ook dat je met een éentonig contrast zit.
Toch een zeer knappe compo waar ik van hou.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bedankt voor de commentaren. Ter info: de lucht was gewoon zo en ik moest er geen "schepje bij doen". Ik heb wel door blending lichtere opnames voor de voorgrond gebruikt.
Comment