Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik hou van deze vertikale benadering van het landschap.
Maar bij deze zie ik toch liever wat meer scherpte in beeld, dus ook de voorgrond. Een diafragma van F2.8 bij een sluitertijd van 400" is daarvoor niet de beste instelling.
Foto is ook een tikje onderbelicht wat de kleuren niet ten goede komt.
Een beetje photoshop kan echter wonderen doen. Deze foto verdient dat
Een diafragma van F2.8 bij een sluitertijd van 400" is daarvoor niet de beste instelling.
Een beetje photoshop kan echter wonderen doen. Deze foto verdient dat
Geschoten met A-Dep omdat ik een vlekje had op mijn sensor en toch scherpte wilde. I would say photoshoppers let yourself go!!
je waant je op mars..misschien door het bijzonder licht. Mooi mooi
ook mijn eerste gedacht bij het zien van deze pracht foto
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik kan zowel het origineel en de update goed smaken. Mooie weergaves, verzadiging contrast en belichting zijn echt perfect. Knap
Ik ben ook eventjes op je website wezen kijken..........bij elke gallerij die ik aanklikte kom ik telkens terug op de gallerijen Arches National park en Grand Teton National Park uit.....je kan de andere gallerijen niet openen.
Last edited by RUPSELKOPKE; 3 februari 2010, 23:52.
Ik ben ook eventjes op je website wezen kijken..........bij elke gallerij die ik aanklikte kom ik telkens terug op de gallerijen Arches National park en Grand Teton National Park uit.....je kan de andere gallerijen niet openen.
Je kan ze NOG niet openen! Ik ben er nog aan bezig, maar binnen dit en 2 maanden komt het in orde.
Comment