Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze kan ik best pruimen , de korrel erin vind ik wel cool....
Mooi doorkijkje doormede van de paaltjes , ben er ook geweest en er is altijd iets te zien
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Hiermee hebben mijn voorgangers alles gezegd, sluit er me dus beamend bij aan.
Zwart/wit fotografie kan soms een sterker/veelzeggender beeld weergeven, waarmee ik je bewerkte kleurenversie niet helemaal wil teniet doen hoor.
Niet iedere foto die men maakt is voor het "grote publiek" bestemd, dus je eigen idee primeert of dat van een ander, wat niet wegneemt dat je geen rekening kan of moet houden om het te verbeteren
Grtz
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment