Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind dit een mooie bewerking die bij deze foto past
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Tja, ben al een paar keer komen kijken, maar deze plaat is gewoon erg mooi, hoewel hij eerst "fout" aanvoelde.... Echt speciaal...
Had ook dat gevoel, eerst dacht ik 'da's er een beetje over, maar na langer bekijken, vind ik het een prachtige foto. Misschien had ik 'm liever zonder de lantaarnpaal gezien, maar ja, die staat er nu eenmaal en kan je moeilijke even aan de kant zetten. Knap werk toch.
Compositorisch is alles in orde, de invoerende weg benadrukt de dieptewerking en geeft het gevoel om in de foto in te stappen. Indien je onderaan een stuk weg haalt is dit gevoel weg. Niet doen dus.
Minmuntje is de lantaarnpaal maar die is er nu éénmaal. Ik zou deze toch trachten weg te werken en dan is deze helemaal top.
Bedankt voor de talrijke reacties, had ik niet verwacht
Ik snap de verdeelde meningen wel maar ik vond de bewerking wel passen bij dit geheel, een puur landschap zou ik nooit zo bewerken.
De lantaarnpaal vond ik wel passen in deze foto anders had ik hem zeker weggewerkt (zoals de auto, takken, enz)
Deze foto is trouwens geen Hdr maar een bewerking van 1 enkele foto.
mooie compo,mischiens iets onderaan eraf,de hemel is voor mijn smaak er iets over en ook het gras is een beetje fluo,maar voor de rest heel mooi pittoresk frans aandoen beeld,greetz tony
Comment