Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Saturatie in deze HDR erover is de eersre reactie, maar toch heeft het iets en blijf je wat langer kijken. Ik denk dat ik 'em even laat rusten en later nog eens teriugkom...
realistisch kan ik het niet direct noemen maar het heeft iets mystieks en schilderachtigs die het oog vasthouden...is hier een eigen stijl geboren ? Ik hou er wel van
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
De bewerking in dit beeld vind ik top ; wat betreft de compo zou ik een stuk asfalt in de voorgrond wegsnijden waw: de onderkant van de grijze muur links in de hoek laten beginnen.
Maar dat is puur persoonlijke interpretatie.
Ik zie het graag maar naar mijn smaak zou ie nog mooier zijn zonder de vignettering of wat minder. Die is er wat over.
Maar toch een geslaagde foto, zeker de kleuren.
Ik zie het graag maar naar mijn smaak zou ie nog mooier zijn zonder de vignettering of wat minder. Die is er wat over.
Maar toch een geslaagde foto, zeker de kleuren.
Saturatie in deze HDR erover is de eersre reactie, maar toch heeft het iets en blijf je wat langer kijken. Ik denk dat ik 'em even laat rusten en later nog eens teriugkom...
Comment