Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Maar in het schulens meer zie je geen huizen...
Dat stoort me ook een beetje aan deze opname.
Vin de de compo in principe ook niet zo denderend eerlijk gezegd..Te druk en ook onscherp.
Dit zijn naar mijn inziens het soort opnames die ik in beoordeling zet en niet in SC.
Het is beter dat je in SC alleen echt je beste foto's post en je mag zelf wat kritischer op jezelf zijn. Ik hoop dat ik je het niet te persoonlijk opvat want ik bedoel het alleen maar goed..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik niet hoor, vind alleen dat er een stukje van de onderkant af mag.
grt,bouk.
Bedankt, toch iemand die hem ok vind. Kvind het op grijze dagen zoals laatste weken het geval is een behoorlijke uitdaging om met een degelijke foto tevoorschijn te kunnen komen. De huizen op de achtergrond kunnen moeilijke verzet worden en het grijze weer zorgt voor weinig contrastrijke foto's en weinig boeiende kleurschakeringen. Maar kvind het fijner om zoiets te posten van recente reeksen dan dat ik het archief induik op zoek naar de beste foto van vorige zomer of dergelijke.
Bedankt, toch iemand die hem ok vind. Kvind het op grijze dagen zoals laatste weken het geval is een behoorlijke uitdaging om met een degelijke foto tevoorschijn te kunnen komen. De huizen op de achtergrond kunnen moeilijke verzet worden en het grijze weer zorgt voor weinig contrastrijke foto's en weinig boeiende kleurschakeringen. Maar kvind het fijner om zoiets te posten van recente reeksen dan dat ik het archief induik op zoek naar de beste foto van vorige zomer of dergelijke.
Een degelijk standpunt hoor en brgrijp me niet verkeerd met wat ik zei.
Soms duik ik ook eens een archief in maar meestal heb ik dan niet dadelijk een directe keuze omdat ik alleen maar probeer in SC mijn beste platen te posten.De rest zet ik ter beoordeling..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment