Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bretagne
Collapse
X
-
-
Re: Bretagne
Mooi landschapsfoto zo vanuit de hoogte!
Maar ik vind persoonlijk dat het blauw te blauw is( van de lucht en de zee), een beetje onnatuurlijk!
Mooie streek daar!
Gr Pascale
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtMooi landschapsfoto zo vanuit de hoogte!
Maar ik vind persoonlijk dat het blauw te blauw is( van de lucht en de zee), een beetje onnatuurlijk!
Mooie streek daar!
Gr Pascale
Comment
-
een mooie, en grappig dat alles naar rechts lijkt te lopen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtJa dat is het nu net ,jij houd daar niet van, ik wel
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtJa dat is het nu net ,jij houd daar niet van, ik welOorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichten dat is nog altijd doorslaggevend
greetz
Cheeta
Ik vind dit wel een mooie foto hoor.
Doet mij goesting krijgen er ook eens te gaan en dan van de gelegenheid gebruik maken een paar van hun befaamde pannekoeken te veroberen.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk berichtDie doorgeschoten kleuren en het overdreven verscherpen zijn toch constanten in uw foto's. Meestal in combinatie met hard licht en een twijfelachtig kader... Ik ben er niet echt een fan van.
Mvg,
Wim
Ik ben nog deze zomer daar geweest (en daarvoor ook een aantal keer) en dat zijn niet de kleuren van Bretagne zoals ik ze me herinner.Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
Comment
Comment