Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't Ja bouk, wegen die paar glinstertjes op tegen DIT?
@ TS: Ik haal de link direct weg als je dat wilt.
Grtz, RF
Sorry maar deze bewerking is nog niet het 10de van het originele en nog minder dan de bijwerking van schoonspikke. Deze is veel te groen, echt onnnatuurlijk voor de tijd van het jaar.
Mijn gedacht!
De update van Schoonspikke haalt er echt alles uit
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
IK heb eens geprobeerd om met de opmerkingen hierboven een eigen draai aan gegeven.
Als je wil dat ik hem weg haal dan zeg je het maar..
Bewerking met levels,Contrast,brightness en saturatie..
Diethe super dat je deze update ook kan appreciëren en dat je ervan wilt leren
PS : 'k ben zelf ook maar een laatbloeier op het vlak van fotografie, maar ik heb hier al veel bijgeleerd, juist door zo'n houding aan te nemen
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
't Ja bouk, wegen die paar glinstertjes op tegen DIT?
@ TS: Ik haal de link direct weg als je dat wilt.
Grtz, RF
De link mag van mij gerust blijven staan, dan kunnen de bezoekers eens kijken hoe het wel kan en hoe het niet moet..... Zo kunnen ze vergelijken met de update van Pascal (Schoonspikke), die van u en het originele, en dan vinden ze misscien ook (zoals ik) dat die van Schoonspikke inderdaad iets bijbrengt aan het origineel, maar dat die van Red Falcon er echt over is, ik vind hem geen natuurlike uitstraling meer hebben, althans zo heb ik de situatie terplaatse niet gezien.
Sorry maar deze bewerking is nog niet het 10de van het originele en nog minder dan de bijwerking van schoonspikke. Deze is veel te groen, echt onnnatuurlijk voor de tijd van het jaar.
Mijn gedacht!
Nou nou, was het nu echt nodig om zo scherp uit te vallen?
Je mag natuurlijk je mening kwijt, daar heb ik totaal niks op tegen hoor,
maar een beetje genuanseerder had best gemogen.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment