Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ha ik ken deze plaats..Wel niet gedacht aan dit standpunt..Wat de compo beteft daar heb ik een niet lostaande indruk van..M.a.w de huisje op de dijk lopen een beetje het fort in de weg.Maar voor de rest is het zoals altijd een opname die technisch in orde is..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ha ik ken deze plaats..Wel niet gedacht aan dit standpunt..Wat de compo beteft daar heb ik een niet lostaande indruk van..M.a.w de huisje op de dijk lopen een beetje het fort in de weg.Maar voor de rest is het zoals altijd een opname die technisch in orde is..
Ik heb toen foto's gemaakt van overal rond het fort, en deze kwam er het best uit voor mij. Aan de andere kant hangen ook kabels, en er liep toen teveel volk rond. Je kan dus zeker een foto maken van het losstaand fort, maar dan moet je toch redelijk wat "retoucheren" als je het af wil maken (zonder kabels etc...).
Iedereen bedankt .
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Zal ik eens moeten naartoe rijden....ziet er mij een leuke plaats ook om met lange sluiterstijd te fotograferen!!
Mooi standpunt genomen...de reflectie van de burcht gedeeltelijk nog te zien tussen de rotsen...mooie diepte in je foto!!
Gr Pascale
Ik heb toen foto's gemaakt van overal rond het fort, en deze kwam er het best uit voor mij. Aan de andere kant hangen ook kabels, en er liep toen teveel volk rond. Je kan dus zeker een foto maken van het losstaand fort, maar dan moet je toch redelijk wat "retoucheren" als je het af wil maken (zonder kabels etc...).
Iedereen bedankt .
Inderdaad is hetdaar niet makkelijk met al die toeristen...En die gele boeien..
Ben benieuwd naar meer.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment