Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De laatste windzak!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De laatste windzak!

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!
    Bepaalde mensen spreken hier van bewerking....maar heb hier heel weinig aan bewerkt hoor!! Alleen wat meer contrast gegeven...een beetje verscherpt om bij het uploaden geen scherpte te verliezen. Door het gebruik van mijn polarisatie was de lucht te blauw en heb die een beetje verlicht!
    Weet niet of dit bewerken is....het is meer hetzelfde als in een donker kamer werken!
    Deze foto is genomen juist voor de zomer, de windzakken werden juist allemaal vervangen met nieuwe, daarom ook die prachtige kleuren!!

Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      Bedankt allemaal voor jullie reacties!!
      Bepaalde mensen spreken hier van bewerking....maar heb hier heel weinig aan bewerkt hoor!! Alleen wat meer contrast gegeven...een beetje verscherpt om bij het uploaden geen scherpte te verliezen. Door het gebruik van mijn polarisatie was de lucht te blauw en heb die een beetje verlicht!
      Weet niet of dit bewerken is....het is meer hetzelfde als in een donker kamer werken!
      Deze foto is genomen juist voor de zomer, de windzakken werden juist allemaal vervangen met nieuwe, daarom ook die prachtige kleuren!!

Gr Pascale
      Je hebt het helemaal onder de knie Pascale en je weet waar je mee bezig bent .Dat bewijs je hier al een paar weken..een frisse wind door BD...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ge hebt van een eenvoudig beeld, een zeer sterke foto gemaakt...
        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Working...
        X