Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Late avond bij Rialto Beach in Olympic National Park, USA
Re: Late avond bij Rialto Beach in Olympic National Park, USA
Persoonlijk denk ik dat jij hier ook prachtige platen zou schieten. Maar dit is er weer een
die geweldig is. Compositie, kleuren en dat alles overgoten met een mooi gouden laagje.
Persoonlijk denk ik dat jij hier ook prachtige platen zou schieten.
Waar bedoel je met "hier"? Als "hier" op Belgie slaat, dan is dat voor mij een beetje ver want ik woon ondertussen zo'n 10 jaar in Canada (aan de westkust). Vandaar dat je bijna nooit foto's van Belgie ziet van mij.
Waar bedoel je met "hier"? Als "hier" op Belgie slaat, dan is dat voor mij een beetje ver want ik woon ondertussen zo'n 10 jaar in Canada (aan de westkust). Vandaar dat je bijna nooit foto's van Belgie ziet van mij.
Met dat hier bedoel ik hier, ja. In ons Belgenlandje. Wel was het figuurlijk bedoeld. Dat je
foto's van ginds zo mooi zijn, en dat dit niet toevallig is, of alleen maar aan de schoonheid
van Canada ligt. Dus moest je hier wonen, zou je hier ook mooie platen maken.
Hahaha, ja als je wat mooie foto's wil bij zo'n mooie licht dan moet je wel af en toe eens door het zoekertje kijken, he! Maar we hebben erna dubbel en dik van die prachtige zonsondergang genoten!
Lucky you grrrrrr....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment