Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet het zo niet..Ik heb lang naar deze foto zitten kijken maar...
Tis niet om te muggenziften of zo maar iets vind ik wringen aan deze plaat Hilde.
De plaat vind ik te veel groen oranje..Ik vind daardoor dat deze opname niet optimaal tot zijn recht kan komen.
Ik zou het origineel eens willen zien eigenlijk om daarop eens te kunnen zien wat er beter kan.
Dat is mijn persoonlijk mening en die hoef je niet serieus te nemen maar ik vind het jammer..
De sfeer in de plaat zit wel goed en je hebt weeral gezien wat de plus punten zijn van een simpele compo en de sterkte daarvan..
Misschien zie ik het alleen zo en dan schrap je deze commentaar maar..
Liever een eerlijke mening dan...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hallo Pascal
Je hebt gelijk, voor mij wringt er ook iets, te oranje? Ik vind het zeer tof dat je echt je mening geeft. Het is maar zo dat we bijleren, waarvoor hier mijn dank. Ik stuur je de rawfoto door.
Hi Hilde,
Geef Pascal wel gelijk ivm het teveel oranje, maar aan de andere kant geeft het de foto wel een lekker sfeertje! Is het daar in de verte laag hangende mist te zien?
Wat ik hier nog mist is een "fee" die rondvliegt!
Mooi " het licht " gevangen!!
Gr Pascale
Comment