Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze foto heb ik gemaakt s'morgens onderweg op de autoweg.Daar zag ik dit prachtige fenomeen, sneeuw, mist en opkomende zon. Ik heb de auto op de vluchtstrook gestopt ( wat niet zonder gevaar is) en deze tegenlicht opname gemaakt.
Hopelijk de moeite waard.
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Hele mooie foto met details, het opkomende witte zonlicht en de grond-mist geven deze foto een heerlijke frisse/mooie sfeer.
Hoe zo’n ogenschijnlijk 'eenvoudig' landschap toch heel mooi kan zijn... ook goed gezien....
Wat je allemaal wilt doen om een geslaagde foto te maken Denk dat iedereen hier dezelfde microbe heeft!!
Maar de moeite waard!!
Mooi die laaghangende mist die toch nog wat van de boerderij laat zien!!
De sneeuw mooi van kleur, goed van comp.....lekker koud sfeertje!!
Gr Pascale
Prachtig hoe je hier het (tegen)licht onder controle houdt. En dan die sneeuwmist maakt het echt af
Mooie compo ook met die schuine lijn en wederom mooie details in de sneeuw.
De sneeuw is wel iets blauwer dan gewoonlijk op jouw foto's maar dat past hier wel.
Het enige dat mij hier een beetje stoort is de banding in de luchtpartij.
Toch komt deze bij mij naast je knotwilgen te staan als beste van je winterreeks
Alweer geweldig hoe je het tegenlicht onder controle houd...en uit ervaring weet ik dat dit geen simpel zaak is...de diagonaal lijn paaltjes werkt goed mee binnen de como en de mist geeft het geheel een een lekker sfeertje...mooie foto Christiaan
Alweer geweldig hoe je het tegenlicht onder controle houd...en uit ervaring weet ik dat dit geen simpel zaak is...de diagonaal lijn paaltjes werkt goed mee binnen de como en de mist geeft het geheel een een lekker sfeertje...mooie foto Christiaan
Zeker een machtige plaat..Ik volg.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Geen makkelijke opname deze...
Maar een heerlijk resultaat
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Niet simpel zo tegen het licht in, maar je hebt dat prima gedaan en de foto is er niet te overbelicht uitgekomen! Knappe compositie met prachtig licht, mooie kleuren en een heerlijke sfeer. Het was zeker de moeite om voor te stoppen!
Comment