Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De toeristen vertrekken s morgens rond 8h met hun bootje naar de verschillende plaatsen die er te bezoeken zijn rond het meer. Ik had met een booteigenaar afgesproken om om 5h45 te vertrekken om de zonsopgang te kunnen zien op het meer. Deze foto is genomen nog juist voor de zon boven de horizon verscheen. Op het meer was ook geen mist te bespeuren, buiten deze ene wolk die zich in de schaduw van de bergen van de opkomende zon op de bergen rondom het meer beukte. Het was dan ook geen moment om de klakker van het fototoestel te laten rusten... Omwille van deze foto heb ik de volgende dag dezelfde bootman ingehuurd om s morgens wat rondjes op het meer te maken
Comment